sâmbătă, 31 decembrie 2016

What would Jesus do?

Final de 2016

Intr-o casa frumoasa de la marginea Bucurestiului, pe holul ce ducea catre etaj, am vazut pe perete un poster mare si inramat. Pe un fond deschis la culoare scria cu litere de-o schioapa: WHAT WOULD JESUS DO? Era iarna anului 2016. In casa unei fiinte de lumina.

De atunci si pana in prezent a curs anul 2016. Cu multe provocari. Cu limite depasite si cu experiente formatoare. Anul 2016 a fost cu siguranta lectia realizabilului si tocmai de aceea experientele personale, profesionale si spirituale s-au "jucat" la limita. Tocmai pentru ca limita era cea care trebuia nu depasita, ci anulata. Pentru ca limitele sunt fixe si solide doar pentru ca noi le construim asa.

Dincolo de ele insa, nu este decat iubire.

What would Jesus do? este raspunsul intrebare la toate provocarile ivite, nu intamplator, in viata noastra. Este calea pe care o aleg. Restul este balast si bruiaj. Este lectia unui 2016 greu si al desprinderii de spatiul si universul in care am trait.

Iar calatoria intre doua lumi, cu tot ceea ce a presupus ea, mi-a oferit darul perfect al intelegerii ca deasupra oricarui principiu si norme se afla BINELE si SMERENIA.  Iar ele nu pot coexista cu mandria, judecata, aratatul cu degetul, agresivitatea si datul de lectii, competitia oarba si atitudinea de "eu le stiu pe toate", chiar imbracate in cele mai bune intentii. Adica mult zgomot asa cum este la noi acasa (in Romania). Si nu numai. Probabil. Dar acolo le-am trait eu. In cele mai nebanuite forme si variatiuni.

Asta nu inseamna ca eu nu m-am adaptat mediului in care m-am format si trait. Ba da. Dar acum am inteles de ce la noi este greu. Pentru ca nu avem exercitiul lui "a fi bun degeaba". Pentru ca ne este frica sa ne aratam vulnerabilitatile stiind ca inevitabil cineva le va taxa si pentru ca trebuie musai sa aratam, in contra balans cat de buni, perfecti si plini de succes suntem.

La pragul dintre ani, mi s-a validat o intuitie. Si asta imi aduce liniste.

What would Jesus do? este intrebarea si raspunsul meu. Nu stiu daca imi va iesi mereu, dar stiu ca voi lucra cu mine si cu sufletul meu pentru asta.

Daca dati intamplator peste aceste randuri, poate ne intrebam impreuna.

Sa fiti bine in 2017 si mereu.

Iti multumesc Lili.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu